Hoe werken wij?

U kunt met ons alle kanten op. Uw interieur is belangrijk voor ons, en daarom begeleiden wij u graag persoonlijk bij het uitzoeken van uw nieuwe gordijnen of tapijt in de showroom.
Indien gewenst komen wij zelfs met de stalen bij u thuis zodat wij een op maat gemaakt interieuradvies kunnen geven. Dit is uiteraard gratis en vrijblijvend.
Uw nieuwe gordijnen bepalen voor langere tijd het beeld in uw interieur.
Hadé Collection maakt daarom gordijnen die perfect passen. En uw nieuwe tapijt wordt gelegd door uitsluitend vakmensen.

Het maken van de juiste keuze

Het eerste deel van het werk bestaat uit het uitzoeken van de decoratie voor uw interieur. Wij helpen u graag bij het maken van uw keuze, in de showroom, maar ook bij u thuis. Wij kunnen u in een mum van tijd een greep uit onze collectie laten zien die aansluit bij uw smaak en interieur.
Natuurlijk kunt u ook steeds stalen mee naar huis nemen, zodat u in alle rust kunt kijken of de kleurencombinaties in uw eigen interieur passen.
Als u ongeveer de maten van uw ramen heeft opgemeten, kunnen we reeds een globale prijsberekening voor u maken. De exacte offerte volgt na de volgende stap, het meten van de definitieve maten.

Het opmeten

Nadat de keuze is gemaakt, worden uw gordijnen c.q. vloerbedekking door ons opgemeten.
Hierna ontvangt u van ons een gespecificeerde orderbevestiging die wij eventueel nog mondeling kunnen toelichten.
Nadat u akkoord bent gegaan met de orderbevestiging, wordt de order in bestelling genomen.

Confectie en plaatsing

Als u akkoord bent gegaan met de order wordt het stof of tapijt besteld en wordt de confectie van uw nieuwe gordijnen in ons atelier ingepland. Zodra uw gordijnen klaar zijn, krijgt u van ons een telefoontje voor het maken van een afspraak. Onze eigen mensen zullen dan vakkundig uw nieuwe interieur bij u komen installeren. Daar ons assortiment zo uitgebreid is, kunnen wij natuurlijk maar weinig uit voorraad leveren. Hierdoor bedraagt de totale levertijd tussen het opmeten en het plaatsen zo’n 4 weken.

Service

Nadat onze mensen uw nieuwe gordijnen of tapijt met de grootste zorg hebben geplaatst, zullen wij contact met u opnemen om te informeren of alles naar wens is verlopen. Vragen en opmerkingen kunnen dan eventueel meteen beantwoord of opgelost worden.
Als laatste hopen wij u dan te kunnen feliciteren met uw nieuwe interieur.